Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

''Saya Percaya Saiful Di pergunakan Oleh Sesetengah Pihak'',bapa Saiful

 


BAPA SAIFUL: ANAK SAYA DIPERGUNA UNTUK JATUHKAN ANWAR | Bapa Saiful, Azlan membacakan kenyataan pada sidang media yang diadakan.

[DIKEMAS KINI] KUALA LUMPUR - Dilihat sebagai perkembangan terbaru yang akan memanaskan lagi politik menjelang Pilihan Raya Umum ke-13, bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim, hari ini mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak bertanggungjawab - mendalangi kes liwat kedua melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab.

info selanjutnya korang boleh baca dekat lama web DI SINI
''Saya Percaya Saiful Di pergunakan Oleh Sesetengah Pihak'',bapa Saiful 4.5 5 raf90 BAPA SAIFUL: ANAK SAYA DIPERGUNA UNTUK JATUHKAN ANWAR |  Bapa Saiful, Azlan membacakan kenyataan pada sidang media yang diadakan. [...