Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Kerana Kecantikkannya

 


GADIS CANTIK DAN HOT INI MENDADAK TERKENAL DI INTERNET KERANA SERING UPLOAD GAMBARNYA  | Penembusan internet boleh membuat hidup siapa saja langsung berubah dalam sekejap. Danini benar-benar berlaku kepada seorang gadis jelita asal Taipei, Taiwan berusia 20 tahun, NikiWang.

Salah satu foto Niki Wang sebagai model setelah ia terkenal

Pada pertengahan 2013, ia menjadi terkenal gara-gara hobi memuat naik foto-fotonya yangsangat comel dan original ke internet melalui blognya. Hanya dalam masa 2 bulan sahaja iasudah menjadi buah bibir para netizen di seluruh Taiwan, Hongkong dan China.


Niki Wang hingga saat ini masih sering memposting foto-fotonya di blognya: mulai dari yang serius, lucu hingga pose seksi

kepopuleran ditambah dengan paras serta kemolekan tubuhnya telah membuat Niki Wang menjadi seorang model pendatang baru yang cepat mendadak naik.. Ia kini menjadi model beberapa barnd fashion, salah satunya brand pakaian dalam wanita yang penjualannya mendadak naik setelah mengendorse Niki.
Popular Kerana Kecantikkannya 4.5 5 raf90 GADIS CANTIK DAN HOT INI MENDADAK TERKENAL DI INTERNET KERANA SERING UPLOAD GAMBARNYA   | Penembusan internet boleh membuat hidup sia...